Thursday, November 10, 2011

si cilik Istisyhad :)

salam taaruf semua, ismi Khadijah Istisyhad ^^



bismillah

tempoh hari melawat mujahidah kecil

Khadijah Istisyhad- sedap kan nama.like sgt

puteri seorang akhawat merangkap sahabat sekolah; sama umur, sama tadika, sama sekolah rendah hingga sekolah menengah,

kira sahabat sepermainan lah dr kecik :)

khadijah bersama acik nora..

dan sekarang sahabat sy ni dah menikah, dan dah slmt melahirkan seorang mujahidah! ( oh, yang ni belum sama lagi ya..uhuk2)

mndgr cerita sambil mengutip pglmn, bak kata cik afiqah, amik berkat (adoi-_-')

alhmdulillah, acik nas (tuenyeee rase) doakan moga umi dan khadijah sentiasa dlm jagaan Allah, jangan nakal2 ya khadijah^^, moga mnjadi mata rantaian utk perjuangan umi dan abimu dalam menegakkan deen Allah~~


maaf ya khadijah, acik kekok lagi nak pegang bayi yg baru2 lg mcm awak ni ..huuu



p/s: suka nama mashitah dan sarah. suka sebab mcm lembut tp tegas.sekian

2 comments:

bintuhanafi said...

kalau dah suka...book terus nama tu...

nanti bagi nama anak masitah n sarah ye...

ingat, bukan thariq~

uhibbunur~ said...

huhu..insyaAllah ade rezeki...pakat bubuh nama yg baik..dgn harapan,

moga jundi2 yang bakal dilahirkan oleh kita semua mimik akhlaq dan kehebatannya as peribadi2 hebat ni...

mashitah= penyisir rambut puteri firaun

suka juga rumaisa'= zaujah abu talhah. penah cite b4 dis


thoriq= panglima time perang ngan sepanyol kn? lupa..

sarah,khadijah
dll.....

hehe. dan jgn risau.

sy suka kisah umar..kedua2 umar:)

thoriq kamu dah cop...i'm remember it^^